Úvod / Reklamace
Reklamační řád
společnosti Chaudry&Goraya s.r.o.
se sídlem Vídeňská 297/99, 63900 Brno – Štýřice IČ: 29233437, zapsané u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 67372.
Kontaktní adresa: Vídeňská 297/99, 639 00 Brno – Štýřice
Telefon: 724 737 508
Email: obchod@cgfoods.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Reklamační řád společnosti Chaudry&Goraya s.r.o. (dále jen „prodávající“), upravuje postup kupujícího a prodávajícího v případě, že přes veškeré úsilí prodávajícího o dodání zboží nejvyšší možné kvality vznikne na straně kupujícího oprávněný důvod k uplatnění práva za vady prodávaného zboží.
1.2. Reklamační řád se řídí Občanským zákoníkem v jeho platném znění.
2. ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO
- Odpovídá zboží ujednanému popisu, druhu a jiným ujednaným vlastnostem
- Je zboží v odpovídajícím množství.
- Vady vzniklé v důsledku nesprávného skladování zboží
- Vady vzniklé v důsledku používání kupujícím nebo třetí osobou
- Vady vzniklé nepřiměřným zacházením se zbožím
- Vady vzniklé mechanickým poškozením, nárazem, apod.
- Vady vzniklé přírodními vlivy nebo vyšší mocí
- Vady odpovídající popisu zboží, na které již byla uplatněna sleva z prodejní ceny
3. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
3.1 Kupující je povinen si zboží při převzetí zkontrolovat a případné vady zjištěné při této prohlídce uplatnit u prodávajícího nebo u smluvního přepravce prodávajícího.
3,2. V případě vady má kupující nárok na následující možnosti řešení:
- Odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
- Přiměřená sleva z kupní ceny
- Odstoupení od smlouvy
4. POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE
4.1. Kupující je povinen u prodávajícího uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
4.2. Kupující je povinen nahlásit reklamaci do 2 dnů od převzetí zboží na adresu obchod@cgfoods.cz, případně na WhatsApp s tel. číslem 724 737 508. Taková reklamace musí obsahovat následující údaje:
- Číslo faktury (případně její kopie)
- Popis vady
- Název chybějícího nebo poškozeného zboží, včetně množství
- Fotky zásilky při převzetí – přepravní štítek, vnější obal, výplňový materiál a umístění zboží v zásilce
- Preferované řešení reklamace
- Adresu prodejny, IČO, telefonní kontakt
4.3. V případě, že nebudou nahlášeny všechny víše zmíněné požadavky, nemusí být reklamace přijata a vyřízena.
4.4. Prodávající musí vyřídit reklamaci do 30 dní od uplatnění reklamace, pokud není sjednáno jinak.
4.5. Kupující následně musí odsouhlasit navržený způsob řešení. Je možné jedno nebo kombinace více následujících řešení:
- Dodání chybějícího nebo bezvadného zboží. V tomto případě dojde k odeslání zboží do 7 dnů od schválení řešení reklamace, pokud není sjednáno jinak.
- Vrácení chybně zaslaného nebo vadného zboží zpět prodávajícímu. V tomto případě prodávající poskytne kupujícímu údaje pro odeslání reklamovaného zboží. Dopravu tohoto zboží hradí prodávající.
- Poskytnutí slevy z prodejní ceny a snížení celkové částky faktury. V případě, že kupující již zaplatil za zboží, dojde k vrácení této částky na účet, ze kterého byla faktura uhrazena.
5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
5.1. Reklamační řád se vztahuje na všechny smluvní vztahy týkající se prodeje zboží za účelem jeho další distribuce, pokud nejsou přímo v kupní smlouvě ujednány jiné, individuální reklamační podmínky.
5.2. Reklamační řád společnosti Chaudry&Goraya s.r.o. je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího.
5.3. Tato verze reklamačního řádu nabývá účinnosti dnem 1. 5. 2025