Tipy, triky, nápady, Ostatní

5 tipů jak nalákat více zákazníků do prodejny

jak nalákat více zákazníků

Nechodí vám do prodejny tolik zákazníků, kolik byste si představovali? Pokud nemáte provozovnu v hlubokém lese, a nechcete, aby vám do ní chodili lidi, určitě byste měli něco změnit. A přesně pro vás máme 5 jednoduchých rad, jak za minimální náklady a trochu práce nalákat k návštěvě více zákazníků.

1. Dejte o sobě ostatním vědět

Určitě máte název prodejny nad vchodovými dveřmi nebo někde v jejich blízkosti. Měli byste dbát na to, aby byl v dobrém stavu a skutečně lákal k návštěvě. Zároveň se také hodí mít někde poblíž ceduli oznamující, že je vaše prodejna někde blízko. Klidně postačí i reklamní stojan („áčko“) s lákavou nabídkou, proč jít právě k vám. Pokud se vyžíváte v kreslení, můžete chodník před obchodem pomalovat křídami a nalákat tak kolemjdoucí. Fantazii se prostě meze nekladou.


POZOR: rozhodně na kreslení na chodník nepoužívejte nesmyvatelnou barvu ani spreje, jinak vám hrozí pokuta za ničení veřejného/cizího majetku! Také si zjistěte, kam smíte tzv. "áčko" umístit.

cedule před obchodem
Zdroj: https://www.freepik.com/

2. Zkrášlete okolí obchodu

dekorace před vstupem

Šli byste raději do rozkvetlé zahrady nebo na smetiště? Odpověď je zřejmě jasná, a i vaši zákazníci ji znají. Nalijte si ale čistého vína, jak vypadá zevnějšek vašeho obchodu a jeho okolí? Nemusíte hned dělat novou fasádu nebo nafukovat ke vstupu balónky. Stačí před vchodem pořádně uklidit a zamést, naleštit skla, přidat pár dekorací nebo truhlíky s květinami. Zkrášlit se dají i mříže u dveří nebo zastaralý zevnějšek budovy. Hezké dekorace nejenže dají znát, že o obchůdek pečujete, ale také přitáhnou pozornost.

Váš obchůdek nebo prodejna může zevnitř vypadat jako přepychový zámek, ale pokud budete mít před dveřmi odpadky, na parapetech známky holubí návštěvy, a sklo vstupních dveří bude zdobit spousta zbytečných nálepek a zbytků lepící pásky, nikdo se o zámku uvnitř nedozví, protože se vchodu k vám vyhne obloukem.

3. Máte otevřeno?

Pokud zákazník před vchodem váhá, zda je vůbec otevřeno, je něco špatně. Možná kvůli tomu nepřišlo už hodně lidí. Všichni, kteří projdou kolem vašeho obchodu, musí vědět, že mohou vstoupit dovnitř. Ať už to jsou otevřené dveře, výrazně rozsvícená světla, příjemná hudba linoucí se zevnitř nebo velký nápis OTEVŘENO, nic z toho nenechá nikoho na pochybách, že se s nimi chcete vidět ve vašem obchodě. Může se to zdát jako drobnost nebo dokonce hloupost, ale jen si to představte - nikdo se nechce ztrapnit tím, že se bude pokoušet otevřít zamčené dveře, a tak to raději ani nezkusí.

jak nalákat více zákazníků
Zdroj: https://www.freepik.com/

4. Vyzdobte svou výlohu

Pokud máte prodejnu na místě, kde se pohybuje hodně lidí, je krásná výloha o to důležitější. Navrhněte ji tak, abyste ukázali zákazníkům, co můžou v obchodě očekávat za zboží a nalákejte ho pěkný designem a vkusným sladěním vašeho zboží. Méně je někdy více, a v jednoduchosti je síla. Jsou to sice otřepaná klišé, ale určitě byste je při zdobení výlohy měli mít na paměti. Pokud výlohu zrovna předěláváte a nevypadá úplně pohledně, nebojte se o prováděných úpravách informovat vzkazem za sklem. Můžete napsat pouze "Připravujeme pro vás novou výlohu", nebo můžete být kreativnější a své zákazníky navnadit třeba na nové produkty nebo nové akce.

výloha je magnet
Zdroj: https://www.freepik.com/

5. Nejlepší na prvním místě

K předchozímu bodu patří i to, jaké zboží budete zákazníkům ve vitríně ukazovat. Pokud máte nějaký jedinečný produkt (například takový, který se vám nejlépe prodává) nebo něco, kvůli čemu lidé půjdou do vašeho obchodu, určitě byste to neměli schovávat uvnitř. Dejte váš nejlepší kousek co nejvíce na oči, aby ho každý viděl. I když do obchodu vejde jen kvůli jedné věci, je pravděpodobné, že si toho nakoupí mnohem více. Můžete svým zákazníkům dát rovnou i tipy, jak tento produkt skombinovat a co se k němu hodí. Příkladem takového produktu mohou být naše dárková srdíčka od značky Richard, které se perfektně hodí k plechovkám Royal Love, ale také k dalším produktům s podobným designem.

Lovaré Bouquet, kolekce čajů (30 sáčků)

99.49  88.83  bez DPH
Tato krásná dárková kolekce výběrových čajů Lovaré potěší vaše blízké. Pečlivě vybrané příchutě, krásné dárkové balení, je tím nejvhodnějším dárkem.  Složení: 1001 NIGHTS (černý cejlonský čaj, čínský zelený čaj 10 %, jablko 1,5 %, okvětní lístky 1,5 % (chrpa polní, měsíček, světlice barvířská, růže), přírodní hroznová příchuť) SPLASHES OF CHAMPAGNE (cejlonský černý čaj, čínský zelený čaj 10 %, sušené jahody 1,5 %, okvětní lístky chrpy polní 0,5 %, přírodní příchuť jahod) BERGAMOT & VANILLA (keňský dlouholistý černý čaj, okvětní lístky světlice barvířské 0,5 %, přírodní příchuť bergamotu a vanilky, drcená vanilka) STRAWBERRY MARSHMALLOW (čínský zelený čaj, sušené drcené lesní jahody 1 %, okvětní lístky chrpy polní 0,1 %, přírodní příchuť lesních jahod) GOLDEN MANGO (čínský zelený čaj, drcené mango 1 %, okvětní lístky světlice barvířské 0,2 %, přírodní příchuť manga. BERRY JAM (okvětní lístky ibišku súdánského, drcené jahody 20 %, drcený šípek 20 %, okvětní lístky chrpy polní 0,5 %, přírodní příchuť malin, rybízu a třešně)  

LOVARÉ Champagne Splashes 64g (32 sáčků, černý a zelený čaj)

59.70  53.30  bez DPH
Lovaré čaj je ideální volbou pro každou příležitost, kdy si chcete dopřát trochu luxusu a pohody.
Složení: cejlonský černý čaj, čínský zelený čaj 10 %, jahody 1,5 %, okvětní lístky chrpy polní 0,5 %, přírodní jahodová příchuť.

LOVARÉ 1001 Nights 64g (32 sáčků, černý a zelený čaj)

59.70  53.30  bez DPH
Tento čaj od Lovaré obsahující 32 sáčků je ideální volbou pro všechny, kdo hledají něco výjimečného a nezapomenutelného.
Složení: černý cejlonský čaj, čínský zelený čaj 10 %, jablko 1,5 %, okvětní lístky 1,5 % (chrpa polní, měsíček, světlice barvířská, růže), přírodní hroznová příchuť

LOVARÉ Love Blossom 48g (24 sáčků, černý čaj)

47.99  42.85  bez DPH

Lovaré - vhodné pro každý den, kdy hledáte něco speciálního, co rozjasní vaše ráno či dopoledne.

Složení: výběrový keňský černý čaj, drcené mango (2 %) a jahoda (1 %), okvětní lístky světlice barvířské (0,5 %), přírodní příchuť marakuji a manga.  

LOVARÉ Night Beautea 48g (24 sáčků, černý čaj)

47.99  42.85  bez DPH

Tento porcovaný černý čaj od Lovaré pochází z vybraných keňských plantáží, což zaručuje jeho vysokou kvalitu a intenzivní chuť.

Složení: čínský zelený dlouholistý čaj, maliny 5 %, sekaný ananas a jablko 1 %, okvětní lístky 0,5 % (světlice barvířská, růže, chrpa polní a měsíček lékařský), přírodní malinová příchuť.  

LOVARÉ Night Beautea 80g (sypaný, černý čaj)

100.65  89.87  bez DPH
Představte si klidný večer s šálkem dokonalého čaje.
Složení: cejlonský černý čaj prémiové třídy, sušené kousky fíků (8 %), sušené kousky granátového jablka (2 %), okvětní lístky chrpy polní (0,5 %), příchuť granátového jablka, švestky a fíků.

LOVARÉ Love Blossom 80g (sypaný, černý čaj)

100.65  89.87  bez DPH
Love Blossom od Lovaré je nejen požitkem pro vaše chuťové buňky, ale i vizuálním potěšením.
Složení: cejlonský černý čaj prémiové třídy, sušené kousky fíků (10 %), manga (2 %) a jahod (2 %), okvětní lístky světlice barvířské (1 %), přírodní příchuť marakuji a manga.

HYSON Ginger 40g (20 sáčků, zelený čaj)

46.82  41.80  bez DPH
Složení: Zelený čaj, příchuť zázvoru Porcované čaje ze Srí lanky s kvalitním čajem a bylinnými přísadami dodá vašemu šálku čaje tu pravou chuť.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *