Ostatní, Tipy, triky, nápady

5 tipů jak nalákat více zákazníků do prodejny

jak nalákat více zákazníků

Nechodí vám do prodejny tolik zákazníků, kolik byste si představovali? Pokud nemáte provozovnu v hlubokém lese, a nechcete, aby vám do ní chodili lidi, určitě byste měli něco změnit. A přesně pro vás máme 5 jednoduchých rad, jak za minimální náklady a trochu práce nalákat k návštěvě více zákazníků.

1. Dejte o sobě ostatním vědět

Určitě máte název prodejny nad vchodovými dveřmi nebo někde v jejich blízkosti. Měli byste dbát na to, aby byl v dobrém stavu a skutečně lákal k návštěvě. Zároveň se také hodí mít někde poblíž ceduli oznamující, že je vaše prodejna někde blízko. Klidně postačí i reklamní stojan („áčko“) s lákavou nabídkou, proč jít právě k vám. Pokud se vyžíváte v kreslení, můžete chodník před obchodem pomalovat křídami a nalákat tak kolemjdoucí. Fantazii se prostě meze nekladou.


POZOR: rozhodně na kreslení na chodník nepoužívejte nesmyvatelnou barvu ani spreje, jinak vám hrozí pokuta za ničení veřejného/cizího majetku! Také si zjistěte, kam smíte tzv. "áčko" umístit.

cedule před obchodem
Zdroj: https://www.freepik.com/

2. Zkrášlete okolí obchodu

dekorace před vstupem

Šli byste raději do rozkvetlé zahrady nebo na smetiště? Odpověď je zřejmě jasná, a i vaši zákazníci ji znají. Nalijte si ale čistého vína, jak vypadá zevnějšek vašeho obchodu a jeho okolí? Nemusíte hned dělat novou fasádu nebo nafukovat ke vstupu balónky. Stačí před vchodem pořádně uklidit a zamést, naleštit skla, přidat pár dekorací nebo truhlíky s květinami. Zkrášlit se dají i mříže u dveří nebo zastaralý zevnějšek budovy. Hezké dekorace nejenže dají znát, že o obchůdek pečujete, ale také přitáhnou pozornost.

Váš obchůdek nebo prodejna může zevnitř vypadat jako přepychový zámek, ale pokud budete mít před dveřmi odpadky, na parapetech známky holubí návštěvy, a sklo vstupních dveří bude zdobit spousta zbytečných nálepek a zbytků lepící pásky, nikdo se o zámku uvnitř nedozví, protože se vchodu k vám vyhne obloukem.

3. Máte otevřeno?

Pokud zákazník před vchodem váhá, zda je vůbec otevřeno, je něco špatně. Možná kvůli tomu nepřišlo už hodně lidí. Všichni, kteří projdou kolem vašeho obchodu, musí vědět, že mohou vstoupit dovnitř. Ať už to jsou otevřené dveře, výrazně rozsvícená světla, příjemná hudba linoucí se zevnitř nebo velký nápis OTEVŘENO, nic z toho nenechá nikoho na pochybách, že se s nimi chcete vidět ve vašem obchodě. Může se to zdát jako drobnost nebo dokonce hloupost, ale jen si to představte - nikdo se nechce ztrapnit tím, že se bude pokoušet otevřít zamčené dveře, a tak to raději ani nezkusí.

jak nalákat více zákazníků
Zdroj: https://www.freepik.com/

4. Vyzdobte svou výlohu

Pokud máte prodejnu na místě, kde se pohybuje hodně lidí, je krásná výloha o to důležitější. Navrhněte ji tak, abyste ukázali zákazníkům, co můžou v obchodě očekávat za zboží a nalákejte ho pěkný designem a vkusným sladěním vašeho zboží. Méně je někdy více, a v jednoduchosti je síla. Jsou to sice otřepaná klišé, ale určitě byste je při zdobení výlohy měli mít na paměti. Pokud výlohu zrovna předěláváte a nevypadá úplně pohledně, nebojte se o prováděných úpravách informovat vzkazem za sklem. Můžete napsat pouze "Připravujeme pro vás novou výlohu", nebo můžete být kreativnější a své zákazníky navnadit třeba na nové produkty nebo nové akce.

výloha je magnet
Zdroj: https://www.freepik.com/

5. Nejlepší na prvním místě

K předchozímu bodu patří i to, jaké zboží budete zákazníkům ve vitríně ukazovat. Pokud máte nějaký jedinečný produkt (například takový, který se vám nejlépe prodává) nebo něco, kvůli čemu lidé půjdou do vašeho obchodu, určitě byste to neměli schovávat uvnitř. Dejte váš nejlepší kousek co nejvíce na oči, aby ho každý viděl. I když do obchodu vejde jen kvůli jedné věci, je pravděpodobné, že si toho nakoupí mnohem více. Můžete svým zákazníkům dát rovnou i tipy, jak tento produkt skombinovat a co se k němu hodí. Příkladem takového produktu mohou být naše dárková srdíčka od značky Richard, které se perfektně hodí k plechovkám Royal Love, ale také k dalším produktům s podobným designem.

RICHARD Royal Bergamot & Vanilla 50g (25 sáčků, černý čaj)

52.98  47.30  bez DPH
Richard Royal Bergamot & Vanilla je lahodný cejlonský černý čaj s citrusovou kůrou a jemným nádechem bergamotu a vanilky.
Složení: Cejlonský černý čaj, citrusová kůra, aroma bergamotu a vanilky

CURTIS Cocktail Party 32g (20 sáčků, kolekce čajů)

95.20  85.00  bez DPH
Curtis Cocktail Party je kolekce prémiových čajů inspirovaných světem koktejlů. Čtyři jedinečné směsi spojují osvěžující ovocné tóny s nádechem šampaňského a elegantních bylin. Složení: PEACH FIZZ (zelený čaj, broskvové a šampaňské aroma, kousky jablek, citronová tráva, okvětní lístky jasmínu), LAVENDER SPRITZ (zelený čaj, aroma šampaňského, levandule, okvětní lístky růží), ORANGE MIMOSA (černý čaj, pomerančové a šampaňské aroma, kousky jablek, citrusová kůra, citronová tráva), KIR ROYALE (černý čaj, máta, černý rybíz, aroma šampaňského a lesních plodů, kousky černého rybízu)

LOVARÉ Linden Garden 36g (24 sáčků, bylinný čaj)

47.04  42.00  bez DPH
Lovaré Linden Garden je jemná bylinná směs plná lipového květu, meduňky a máty peprné, doplněná kousky jablek, šípku a citrónové trávy. Ideální čaj pro chvíle klidu a harmonie.
Složení: drcený lipový květ (32 %), kousky jablek (20 %), drcené listy meduňky (15 %), citrónová tráva (15 %), kousky plodu šípku (12 %), drcené listy máty peprné (5 %), drcené listy ostružiníku (1 %).

LOVARÉ Sunset Melody 31,2g (24 sáčků, bylinný čaj)

47.04  42.00  bez DPH
Lovaré Sunset Melody je čistý bylinný čaj složený ze 100% drcených listů meduňky. Jeho jemná a osvěžující chuť přináší dokonalý klid a pohodu.
Složení: drcené listy meduňky (100 %)

LOVARÉ Timeless Flower 31,2g (24 sáčků, bylinný čaj)

47.04  42.00  bez DPH
Lovaré Timeless Flower je čistý bylinkový čaj tvořený pouze 100% drcenými květy heřmánku. Jeho jemná a uklidňující chuť je ideální pro chvíle relaxace.
Složení: drcené květy heřmánku (100 %)

LOVARÉ Magic Breeze 31,2g (24 sáčků, bylinný čaj)

47.04  42.00  bez DPH
Lovaré Magic Breeze je osvěžující bylinný čaj ze směsi 70 % máty peprné a 30 % máty citronové, který přináší intenzivní chuť a příjemné aroma.
Složení: drcené listy máty peprné (70 %), drcené listy máty citrónové (30 %).

LOVARÉ Provence Dreams 36g (24 sáčků, bylinný čaj)

47.04  42.00  bez DPH
Lovaré Provence Dreams je harmonická bylinná směs s šípkem, citrónovou trávou, mátou citronovou a nádechem levandule, tymiánu a pomerančové kůry. Přenese vás do klidného prostředí provensálských zahrad.
Složení: kousky plodu šípku (31,9 %), citrónová tráva (20 %), drcené lístky máty citronové (15 %), tymián (10 %), drcené květy heřmánku (10 %), levandule (8 %), pomerančová kůra (5 %), citrónová verbena (0,1 %).

LOVARÉ Alpine Meadow 36g (24 sáčků, bylinný čaj)

47.04  42.00  bez DPH
Lovaré Alpine Meadow je jemná bylinná směs s citrónovou trávou, heřmánkem, šípkem a jablkem, doplněná osvěžující mátou a květinovými tóny světlice a chrpy.
Složení: citrónová tráva (30 %), květy heřmánku (28 %), drcené jablko (20 %), drcený plod šípku (10 %), listy máty peprné (6,5 %), pomerančová kůra (5 %), okvětní lístky světlice barvířské a chrpy polní (0,5 %).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *