Tipy, triky, nápady, Ostatní

5 tipů jak nalákat více zákazníků do prodejny

jak nalákat více zákazníků

Nechodí vám do prodejny tolik zákazníků, kolik byste si představovali? Pokud nemáte provozovnu v hlubokém lese, a nechcete, aby vám do ní chodili lidi, určitě byste měli něco změnit. A přesně pro vás máme 5 jednoduchých rad, jak za minimální náklady a trochu práce nalákat k návštěvě více zákazníků.

1. Dejte o sobě ostatním vědět

Určitě máte název prodejny nad vchodovými dveřmi nebo někde v jejich blízkosti. Měli byste dbát na to, aby byl v dobrém stavu a skutečně lákal k návštěvě. Zároveň se také hodí mít někde poblíž ceduli oznamující, že je vaše prodejna někde blízko. Klidně postačí i reklamní stojan („áčko“) s lákavou nabídkou, proč jít právě k vám. Pokud se vyžíváte v kreslení, můžete chodník před obchodem pomalovat křídami a nalákat tak kolemjdoucí. Fantazii se prostě meze nekladou.


POZOR: rozhodně na kreslení na chodník nepoužívejte nesmyvatelnou barvu ani spreje, jinak vám hrozí pokuta za ničení veřejného/cizího majetku! Také si zjistěte, kam smíte tzv. "áčko" umístit.

cedule před obchodem
Zdroj: https://www.freepik.com/

2. Zkrášlete okolí obchodu

dekorace před vstupem

Šli byste raději do rozkvetlé zahrady nebo na smetiště? Odpověď je zřejmě jasná, a i vaši zákazníci ji znají. Nalijte si ale čistého vína, jak vypadá zevnějšek vašeho obchodu a jeho okolí? Nemusíte hned dělat novou fasádu nebo nafukovat ke vstupu balónky. Stačí před vchodem pořádně uklidit a zamést, naleštit skla, přidat pár dekorací nebo truhlíky s květinami. Zkrášlit se dají i mříže u dveří nebo zastaralý zevnějšek budovy. Hezké dekorace nejenže dají znát, že o obchůdek pečujete, ale také přitáhnou pozornost.

Váš obchůdek nebo prodejna může zevnitř vypadat jako přepychový zámek, ale pokud budete mít před dveřmi odpadky, na parapetech známky holubí návštěvy, a sklo vstupních dveří bude zdobit spousta zbytečných nálepek a zbytků lepící pásky, nikdo se o zámku uvnitř nedozví, protože se vchodu k vám vyhne obloukem.

3. Máte otevřeno?

Pokud zákazník před vchodem váhá, zda je vůbec otevřeno, je něco špatně. Možná kvůli tomu nepřišlo už hodně lidí. Všichni, kteří projdou kolem vašeho obchodu, musí vědět, že mohou vstoupit dovnitř. Ať už to jsou otevřené dveře, výrazně rozsvícená světla, příjemná hudba linoucí se zevnitř nebo velký nápis OTEVŘENO, nic z toho nenechá nikoho na pochybách, že se s nimi chcete vidět ve vašem obchodě. Může se to zdát jako drobnost nebo dokonce hloupost, ale jen si to představte - nikdo se nechce ztrapnit tím, že se bude pokoušet otevřít zamčené dveře, a tak to raději ani nezkusí.

jak nalákat více zákazníků
Zdroj: https://www.freepik.com/

4. Vyzdobte svou výlohu

Pokud máte prodejnu na místě, kde se pohybuje hodně lidí, je krásná výloha o to důležitější. Navrhněte ji tak, abyste ukázali zákazníkům, co můžou v obchodě očekávat za zboží a nalákejte ho pěkný designem a vkusným sladěním vašeho zboží. Méně je někdy více, a v jednoduchosti je síla. Jsou to sice otřepaná klišé, ale určitě byste je při zdobení výlohy měli mít na paměti. Pokud výlohu zrovna předěláváte a nevypadá úplně pohledně, nebojte se o prováděných úpravách informovat vzkazem za sklem. Můžete napsat pouze "Připravujeme pro vás novou výlohu", nebo můžete být kreativnější a své zákazníky navnadit třeba na nové produkty nebo nové akce.

výloha je magnet
Zdroj: https://www.freepik.com/

5. Nejlepší na prvním místě

K předchozímu bodu patří i to, jaké zboží budete zákazníkům ve vitríně ukazovat. Pokud máte nějaký jedinečný produkt (například takový, který se vám nejlépe prodává) nebo něco, kvůli čemu lidé půjdou do vašeho obchodu, určitě byste to neměli schovávat uvnitř. Dejte váš nejlepší kousek co nejvíce na oči, aby ho každý viděl. I když do obchodu vejde jen kvůli jedné věci, je pravděpodobné, že si toho nakoupí mnohem více. Můžete svým zákazníkům dát rovnou i tipy, jak tento produkt skombinovat a co se k němu hodí. Příkladem takového produktu mohou být naše dárková srdíčka od značky Richard, které se perfektně hodí k plechovkám Royal Love, ale také k dalším produktům s podobným designem.

RICHARD Royal Bergamot & flower Petals ZLATÁ, sypaný černý čaj (60 g)

122.08  109.00  bez DPH
Tato směs je ideální pro milovníky čaje, kteří hledají unikátní chuťový zážitek, kombinující tradiční černý čaj s netradičními příchutěmi a květinovými tóny, které dohromady vytvářejí opravdový pocit královského luxusu při každém doušku. Složení: Černý čaj, okvětní lístky světlice barvířské a chrpy, příchuť dračího ovoce a bergamotu.

RICHARD Royal Bergamot & flower Petals ČERVENÁ, sypaný černý čaj (60 g)

122.08  109.00  bez DPH
Tato směs je ideální pro milovníky čaje, kteří hledají unikátní chuťový zážitek, kombinující tradiční černý čaj s netradičními příchutěmi a květinovými tóny, které dohromady vytvářejí opravdový pocit královského luxusu při každém doušku. Složení: Černý čaj, okvětní lístky světlice barvířské a chrpy, příchuť dračího ovoce a bergamotu.

RICHARD Royal Bergamot & flower Petals MODRÁ, sypaný černý čaj (60 g)

122.08  109.00  bez DPH
Tato směs je ideální pro milovníky čaje, kteří hledají unikátní chuťový zážitek, kombinující tradiční černý čaj s netradičními příchutěmi a květinovými tóny, které dohromady vytvářejí opravdový pocit královského luxusu při každém doušku. Složení: Černý čaj, okvětní lístky světlice barvířské a chrpy, příchuť dračího ovoce a bergamotu.

RICHARD Thinking of You 37 g (20 sáčků, kolekce čajů)

84.00  75.00  bez DPH
Richard Thinking of You přináší luxusní mix čtyř exkluzivních blendů, které každý nabízí jedinečnou kombinaci chutí a aromat. Od bohatého Royal Ceylonu po osvěžující Royal Berries Selection - každý šálek je zárukou dokonalého čajového zážitku. Složení: Royal Ceylon (cejlonský černý čaj), Royal English Breakfast (keňský, indický, cejlonský černý čaj), Royal Blackcurrant & Golden Apple (černý čaj, příchuť černého rybízu a zlatého jablka, kousky černého rybízu a jablek), Royal Berries Selection (černý čaj, kousky jablek, příchuť lesních plodů, máta, kousky borůvek, malin a jahod)

CURTIS Cocktail Tea Collection 28,2 g (18 sáčků, kolekce čajů)

78.29  69.90  bez DPH
Curtis Cocktail Tea Collection je zážitek pro vaše chuťové buňky, který spojuje nejlepší čaje s inspirací z koktejlů. Od osvěžujícího Strawberry Mojita po elegantní Blackcurrant Fizz a relaxační Lavender Spritz - každá šálek nabízí unikátní kombinaci chutí pro nezapomenutelný zážitek. Složení: Strawberry mojito (zelený čaj, příchuť mojita (limetka, máta) a jahody, citrónová tráva, máta, citrusová kůra), Blackcurrant fizz (černý čaj, máta, příchuť černého rybízu, lesního ovoce a šampaňského, kousky černého rybízu), Lavender spritz (zelený čaj, příchuť šampaňského, levandule, okvětní lístky růží).

RICHARD Immune 30g (20 sáčků, bylinný čaj)

48.83  43.60  bez DPH
RICHARD Immune je ideální šálek čaje pro ty, kteří hledají přírodní způsob, jak podpořit svou imunitu a cítit se dobře.
Složení: ibišek, kousky jablek, šípek, list ostružiny, přírodní aroma mandarinky a červeného pomeraneč s přírodním extraktem z grapefruitu, mandarinkový, citrónový, pomerančový a limetkový olej, pomerančová kůra, rozmarýn, vitamín B5 (kyselina pantotenová

RICHARD Energy 34g (20 sáčků, černý čaj))

48.83  43.60  bez DPH
Energy je ideální volbou pro ty, kteří hledají přirozený způsob, jak si dodat energii během dne, a užít si přitom plnou a bohatou chuť.
Složení: černý čaj, maté, přírodní příchuť (calamansi, verbena, guarana) s přírodním esenciálním olejem z máty, limetky a citrónu a s hroznovou šťávou, ibišek, citrónová tráva, citrónová verbena, citrónová kůra, extrakt z guarany, ženšen, rozmarýn, vitamin B1 (thiamin).

RICHARD Digestive 30g (20 sáčků, zelený čaj)

48.83  43.60  bez DPH
RICHARD Digestive je dokonalý šálek harmonie, který spojuje bohatou chuť a prospěšné účinky na trávení, aby každý doušek byl osvěžující cestou k lepšímu zdraví.
Složení: čínský zelený čaj, fenykl, přírodní aroma fíků, moruše bílé obohacené o ananasovou šťávu, psyllium, heřmánek, kousky borůvek, vitamín B7 (biotin).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *